Certyfikat SSL – co to jest i dlaczego jest taki ważny?
https

Na temat bezpieczeństwa stron oraz sklepów internetowych można mówić wiele. Warto skupić się na tym już na samym początku ich istnienia, aby uniknąć niekomfortowych sytuacji, jak chociażby włamanie do panelu administratora, a i takie rzeczy się zdarzają. Od czego należy zacząć? Najlepiej od certyfikatu SSL, który jest podstawowym narzędziem zapewniającym stronie bezpieczeństwo. Co to jest […]

Czytaj więcej
Gdzie szukać pomysłów na e-sklep? 8 sprawdzonych metod
sklep_internetowy

Podjęcie decyzji o założeniu sklepu online to pierwszy krok do własnego biznesu. W kolejnym często musimy odpowiedzieć sobie na pytanie, co będzie w sklepie do kupienia. I tutaj często zaczynają się kłopoty i zniechęcenie, ponieważ wydaje nam się, że w internecie można już kupić wszystko. W tym artykule znajdziecie 8 sprawdzonych metod, jak wybrać produkt, […]

Czytaj więcej
3 podstawowe wskazówki reklam na Facebooku dla małych firm

3 podstawowe wskazówki reklam na Facebooku dla małych firm Nie jest tajemnicą, że Facebook może być fantastycznym miejscem do zdobywania nowych odbiorców i rozwoju firmy. Istnieje kilka sposobów wykorzystania Facebooka dla małych firm, ale musisz przygotować się na sukces i mieć realistyczne cele, biorąc pod uwagę niektóre ograniczenia platformy Facebook. Dam Ci kilka wskazówek jak […]

Czytaj więcej
Jakie są korzyści zoptymalizowanej strony WWW?

Jakie są korzyści zoptymalizowanej strony WWW? Optymalizacja stron www to podstawa skutecznego pozycjonowania w wyszukiwarkach. W niektórych przypadkach już same działania optymalizacyjne mogą przyczynić się do wyższej pozycji w rankingach Google. Bardzo często mają również znaczący wpływ na funkcjonalność strony i zachowania użytkowników, którzy spędzają na niej więcej czasu, postrzegając ją jako łatwą w obsłudze […]

Czytaj więcej
Czym jest reklama w Social Media?
social media

Czym jest reklama w Social Media? Social media – czyli media społecznościowe to popularne portale i aplikacje, których głównym celem jest umożliwienie dialogu i interakcji pomiędzy wszystkimi ich członkami. Najpopularniejsze z nich, takie jak Facebook, Linkendl czy Instagram zrzeszają już miliardy (!) użytkowników na całym świecie i stanowią jeden z podstawowych sposobów komunikacji dla całych grup […]

Czytaj więcej
Co to jest Google Ads?
wyprzedaż

Co to jest Google Ads? Reklamy Google Ads – reklamy Adwords to płatne linki, które wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania. W momencie gdy użytkownik wpisze w pole wyszukiwarki określoną, wybraną przez Ciebie frazę, wyświetli mu się reklama Twojej strony internetowej jako link do Twojej witryny – w formie tekstowej lub graficznej. Kampanie Google Ads są […]

Czytaj więcej
Czym są wizytówki na Mapach Google?
Mapy Google

Czym są wizytówki na Mapach Google? Wizytówka Google Moja Firma to coś więcej niż standardowa wizytówka czy opis przedsiębiorstwa. Odpowiednio zaprojektowany i zoptymalizowany profil firmy pozwala zdobyć nowych klientów, ułatwia identyfikację i wyszukiwanie firmy w wyszukiwarce, zapewnia dostęp do aktualnych informacji o godzinach otwarcia oraz udostępnia klientom różne metody kontaktu z przedsiębiorcom. Dzięki wizytówce firma staje […]

Czytaj więcej
Czym jest Link building?
link

Czym jest Link building? Jednym z najważniejszych aspektów, który brany jest pod uwagę przez algorytmy Google przy ustalaniu gdzie Strony i Sklepy internetowe będą wypozycjonowane w wyszukiwarce, oprócz jakości treści i optymalizacji witryny bierze pod uwagę profil linkowania. Linki to oczywiście odsyłacze, które po kliknięciu prowadzą z innych miejsc w sieci do naszej – mogą […]

Czytaj więcej
Dowiedz się co to jest SEO?
digital-marketing

Dowiedz się co to jest SEO?   SEO – z ang. Search Engine Optimization – optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek – to wszystkie działania mające wpływ na Strony i Sklepy internetowe, których celem jest uzyskanie przez witrynę możliwie jak najlepszej pozycji na liście wyników. Zdecydowana większość internautów przegląda jedynie pierwsze wyniki wyszukiwania. Rzadko kto […]

Czytaj więcej