Czym jest reklama w Social Media?

social media
Czym jest reklama w Social Media?

Social media – czyli media społecznościowe to popularne portale i aplikacje, których głównym celem jest umożliwienie dialogu i interakcji pomiędzy wszystkimi ich członkami. Najpopularniejsze z nich, takie jak Facebook, Linkendl czy Instagram zrzeszają już miliardy (!) użytkowników na całym świecie i stanowią jeden z podstawowych sposobów komunikacji dla całych grup społecznych. Umożliwiają proste i wygodne dotarcie do osób o określonych zainteresowaniach w wybranej lokalizacji. To czyni z social mediów idealne narzędzie reklamowe.

Social media marketing to wszelkiego rodzaju działania promocyjne i sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Obejmują one zarówno płatne reklamy, jak i prowadzenie kanałów marki czy reklamowych fanpage’y i bezpośrednią komunikację z potencjalnymi Klientami. Obecnie reklama w mediach społecznościowych uważana jest za jedną z najtańszych i najbardziej efektywnych form promocji zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm. Przy niewielkich kosztach możliwe jest dotarcie do odbiorców, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani konkretnym produktem lub usługą. Nasi specjaliści od kampanii w mediach społecznościowych pomogą Ci zaplanować działania, które nie tylko poskutkują wzrostem ruchu na stronie. Zbudujesz społeczność internautów skupionych wokół marki i zaangażowanych w jej promocję.

Obecnie z mediów społecznościowych w Polsce aktywnie korzysta około 16 milionów użytkowników – 49% wszystkich mieszkańców naszego kraju powyżej 13. roku życia. Stanowi to olbrzymi potencjał reklamowy. Reklama w social media jest stosunkowo niedroga, a przy tym bardzo efektywna – pozwala na zbudowanie społeczności skupionej wokół marki. Wspieramy firmy w zakresie online marketingu, swoje usługi kierujemy przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.  Proponujemy kompleksowe przygotowanie i poprowadzenie kampanii dla Twojej firmy w mediach społecznościowych, możliwość bieżącej kontroli efektów kampanii dzięki wysyłanym regularnie raportom i ceny ustalane indywidualnie.