Czym są wizytówki na Mapach Google?

Wizytówka Google Moja Firma to coś więcej niż standardowa wizytówka czy opis przedsiębiorstwa. Odpowiednio zaprojektowany i zoptymalizowany profil firmy pozwala zdobyć nowych klientów, ułatwia identyfikację i wyszukiwanie firmy w wyszukiwarce, zapewnia dostęp do aktualnych informacji o godzinach otwarcia oraz udostępnia klientom różne metody kontaktu z przedsiębiorcom. Dzięki wizytówce firma staje się bardziej widoczna w sieci i otwarta na potrzeby potencjalnych klientów.

Serwis Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie Google, które umożliwia przedstawienie profilu własnej firmy w wyszukiwarce oraz na mapach Google Maps. Profil przedsiębiorstwa w szablonie Google przedstawiony jest w sposób atrakcyjny dla użytkownika i zawiera wszystkie najpotrzebniejsze informacje. Profil wyświetla się w wynikach wyszukiwania, kiedy użytkownik szuka produktów lub usług związanych z profilem danego przedsiębiorstwa lub bezpośrednio konkretnej organizacji.

Wizytówka Google Moja Firma zawiera między innymi takie informacje, jak nazwa firmy, adres, profil działalności, różne formy kontaktu, aktualności związane z godzinami otwarcia,zdjęcia czy opinie innych klientów. Dodatkowo wizytówka połączona jest z narzędziem Mapy Google, dzięki czemu bez problemu odnajdziemy dany adres na mapie, czy uruchomimy automatycznie nawigację. Umieszczenie wizytówki na mapie Google jest proste, wystarczy posiadać fizyczny adres związany z działalnością firmy.

Posiadanie wizytówki Google moja Firma ma szczególnie duże znaczenie dla małych przedsiębiorstw, działających na rynkach lokalnych. Wówczas wizytówka podpowiada się klientom, którzy szukają konkretnych produktów lub usług w danej miejscowości lub okolicy. Zdecydowanie zwiększa to konkurencyjność, zwłaszcza jeśli podobne podmioty nie posiadają wizytówek Google.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *