Co to jest wizytówka NAP?
Wizytówki internetowe
Większość z Nas pojęcie „wizytówki” kojarzy z formą wymiany kontaktu podczas nawiązywania nowych znajomości. Tradycyjny kartonik z logo firmy – w dzisiejszym świecie kreowania biznesu służący za absolutnie podstawowe narzędzie – ewoluuje w wizytówkę NAP.
Czym NAP różni się od wizytówki, którą wszyscy znamy? Wyjaśniamy!
Jeśli do tej pory wydawało Ci się, że wizytówka NAP to tak naprawdę synonim jej tradycyjnej formy- czujemy się zobowiązani, by wyprowadzić Cię z błędu!
O co w tym chodzi
Choć nazwa wizytówki pochodzi z pierwszych liter słów „Name”, „Address”, „Phone” (a więc „Imię”, „Adres”, „Telefon”) i wskazywać może na liczne podobieństwa do kartonika z danymi – pełni zupełnie inną funkcję. Wizytówka NAP to innymi słowy wizytówka internetowa firmy, zawierająca szereg informacji na jej temat – nie tylko wspomniane wyżej podstawowe dane, ale również kwestie takie jak adres strony, kontakt mailowy czy godziny otwarcia siedziby. Dzięki wizytówce NAP firma nie tylko staje się dużo bardziej wiarygodna w sieci i poza nią – ale także wzmacnia swoje działania SEO.
Poprawimy twoje SEO
I tu przechodzimy do najważniejszej roli Naszej wizytówki – za sprawą NAP Nasza strona internetowa ma być wyżej pozycjonowana, lepiej widoczna, częściej odwiedzana przez potencjalnych Klientów.
Warto zadbać o to, by zawierała wyłącznie aktualne informacje – a swoje miejsce znajdowała w kilku zaufanych witrynach (polecamy zamieszczać NAP między innymi w Mapach Google czy serwisach z bazami firm).
Co ciekawe, tego typu wizytówka przynosi najlepsze efekty wtedy, kiedy firma działa lokalnie! Do przetestowania i… cieszenia się świetnymi wynikami! 🙂